
Buurtsupers onderscheiden zich van ketens op kenmerken als nabijheid, bereikbaarheid en sociaal contact
Indiville deed in samenwerking met het Bpact-panel en in opdracht van Buurtsuper, de UNIZO-organisatie van speciaalzaken en zelfstandige supermarkten, een representatief onderzoek bij 1.031 consumenten.

Bpact en het Bpart-platform lanceren ‘Veilig Onderweg’
In onze snel veranderende wereld is een vlotte, veilige en comfortabele verplaatsing van groot belang. En ons verplaatsen, dat doen we steeds anders. Zo toont

Gezocht: Participatie & Insights ambassadeur – Lokale besturen (M/V/X)
Ben jij onze gedroomde nieuwe collega? Heb je een passie voor onderzoek, burgerparticipatie, maatschappelijke relevantie en innovatie? Ben je een enthousiaste en gedreven persoonlijkheid die

Bpact versterkt onderzoek met kwalitatief en representatief veldwerk
Recent selecteerden verschillende onderzoeksbureaus en studiediensten Bpact als betrouwbare datapartner voor hun maatschappelijk en representatief onderzoek. Dankzij ons uniek panel verzamelden we kwaliteitsvolle, representatieve en

Helft van de Belgen (52%) verandert van merk omwille van slechte reputatie over duurzaamheid
Authenticiteit bij duurzaamheidsstrategie van bedrijven geeft de doorslag 85% van de Belgen heeft een uitgesproken interesse in duurzaamheid, met de groep van 65+’ers als grootste

20% van de Vlamingen ontbijt in amper 5 minuten, 17% van de Vlamingen ontbijt nooit
De liefde van de Vlaming gaat door de maag. Ook voor het ontbijt geldt dat principe. Slechts 17% van de Vlamingen ontbijt zelden tot nooit.